Quantcast
Browsing all 122 articles
Browse latest View live

Paxos i Antipaxos, dwie wyspy jońskie - cz.I

Paxos i Antipaxos, dwie malownicze wyspy jońskie przy których morze wygląda tak jakby ktoś je na nasz przyjazd specjalnie pokolorował. Niezliczone ilości odcieni błękitu, turkusu i lazuru w przepięknej...

Paxos i Antipaxos, dwie wyspy jońskie - cz. II

Dziś kontynuacja naszego dwuczęściowego wpisu dotyczącego naszego rejsu na wyspy Paxos i Antipaxos.W pierwszej części  mogliście przeczytać trochę o samym rejsie oraz zajrzeć m.in w cudowne błękitne...

Miasto piernika i Kopernika - Co warto zobaczyć w Toruniu? Cz. I

Toruń już od dłuższego czasu chodził nam po głowie, urzekająca Starówka, piękny bulwar i multum innych atrakcji przyciągały nas jak magnes, a kiedy w ubiegłym roku natrafiliśmy na post "Miasto...

Miasto piernika i Kopernika - Co warto zobaczyć w Toruniu? Cz. II

W pierwszym wpisie o Toruniu, mogliście już zobaczyć część Starego Miasta oraz bulwar Filadelfijski, pisaliśmy również o hotelu w którym się zatrzymaliśmy. Następnego dnia wyruszyliśmy wcześnie rano,...

Miasto piernika i Kopernika - Co warto zobaczyć w Toruniu? Cz. III

Ostatniego dnia naszej weekendowej wycieczki do Torunia poszliśmy wzdłuż murów miejskich ciągnących się przy Wiśle. Mieliśmy zamiar dotrzeć tamtędy do ruin zamku krzyżackiego. Po drodze mogliśmy...

Grecja, wyspa Lefkada - Perła Wysp Jońskich

Podczas naszego tegorocznego odkrywania greckich Wysp Jońskich nie mogło obyć się bez krótkiego wypadu na rajską Lefkadę. Powracamy zatem do naszego greckiego cyklu i zabieramy Was na krótki wypad w...

Parga - przegląd najpiękniejszych plaż

Która z plaż Pargi jest najpiękniejsza? Z pewnością  każdy kto się tam wybiera zadaje sobie to pytanie. W dzisiejszym wpisie przybliżymy Wam rajskie plaże Pargi, które naszym zdaniem warto zobaczyć. Na...

Korfu - grecka szmaragdowa wyspa

Korfu, wyspa jońska....tak to kolejny wpis o Grecji, a właściwie jest to już 14-sty na naszym blogu! Szczególnie w ostatnim czasie, powstało u nas całkiem sporo nowych greckich artykułów i szczerze...

Olsztyn świątecznie

Bardzo lubimy klimat Świąt Bożego Narodzenia, pięknie oświetlone miasta, przystrojone wystawy sklepowe i panującą wokół świąteczną atmosferę. Dlatego też wybraliśmy się w ostatni piątek na olsztyńską...

Paleokastritsa na wyspie Korfu

Paleokastritsa to jeden z najbardziej malowniczych regionów wyspy Korfu, położony w jej północno-zachodniej części, słynie ze swego unikalnego piękna oraz bajecznych krajobrazów. Zanurzony w...

Monastyr Panagia Theotokou w Paleokastritsa

Poznając uroki korfijskiej Palokastritsa, nie sposób nie zauważyć pokrytego bujną zielenią wzgórza na którego szczycie znajduje się prawosławny monastyr Panagia Theotokou. Podczas naszego pobytu na...

Clik here to view.

Korfu - Cape Drastis i Logas Beach (Sunset Beach)

Po przyjeździe na wyspę Korfu i spędzeniu kilku godzin w Kerkyrze i Paleokastritsie udaliśmy się w stronę miejscowości Sidari. To właśnie w jednym z hoteli na obrzeżach Sidari mieliśmy zarezerwowane...

W Sidari nie zaznaliśmy miłości

Kiedy latem zwiedzaliśmy wyspę Korfu nie mogliśmy pominąć Sidari, miejscowości okraszonej niezwykłą miłosną legendą. Miejscowość charakteryzuje klifowe wybrzeże w kolorze piaskowym i znajdujący się w...

Clik here to view.

Kassiopi jeden z powodów dla których warto wybrać się na Korfu

Słoneczny, spokojny dzień na wyspie Korfu. Leniwie podążamy naszym samochodem widowiskowym wybrzeżemw stronę stolicy, czeka nas dziś powrotny prom na ląd. Mimo, że gdzieś w tyle głowy kłębią się myśli,...

Clik here to view.

Gdzie warto pojechać i co zobaczyć będąc na Korfu według M&M

Stolica wyspy Kerkira (Korfu)Każdy kto wybiera się na wakacje na wyspę Korfu powinien zaplanować przynajmniej jeden dzień na zwiedzenie Kerkiry. Miasto oferuje wiele atrakcji i ciekawych miejsc. Na...

Malbork - zwiedzanie i atrakcje

Malbork, miasto z jednym z największych i najlepiej zachowanych zamków gotyckich w Europie.Z pewnością to właśnie zamek większości osób przychodzi na myśl słysząc o tym mieście. Położony na południowym...

Popołudniowy spacer po Pizie

Długo zbieraliśmy się, aby napisać ten wpis, a właściwie to minęło już ponad dwa lata odkąd wróciliśmy z Toskanii. Czas szybko leci, pamiętamy doskonale ten słoneczny dzień. Zachwyceni i pełni wrażeń...

Magia podlaskiej wsi

Kolejną wycieczkę na Podlasie planowaliśmy już od kilku dobrych miesięcy. Wreszcie nadszedł dzień w którym nadarzyły się powody, aby odwiedzić ten region ponownie. No cóż tak bywa, ale spontaniczne...

Tykocin i Kiermusy, czyli weekend na Podlasiu

Tykocin i Kiermusy, dwa punkty na mapie Podlasia, które wymieniane są chyba przez każdy przewodnik, jako jedne z wizytówek tego regionu Polski. Podczas naszej tegorocznej wizyty w tym województwie...

Article 0

Amfiteatr w Al-Dżamm (El-Jem)Tunezja inna niż dziśTunezyjski wpis miał być jednym z pierwszych, który pojawić się miał na naszym blogu. Od momentu założenia bloga minęło już sporo czasu (2,5 roku), a...