Quantcast
Browsing all 122 articles
Browse latest View live

Article 0

Grecka Meteora, miejsce które musisz koniecznie zobaczyć wybierając się do GrecjiMeteory, GrecjaUznaliśmy, że pora na kolejny grecki wpis na naszym blogu. Tym razem pokażemy jedną z największych...

Article 0

Miejsce za którym tęsknisz, ale o tym nie wieszOlsztynek, Muzeum Budownictwa LudowegoO tym miejscu słyszał z pewnością wielokrotnie każdy mieszkaniec Warmii i Mazur. Co więcej bezbłędnie wskaże jego...

Article 0

Powrót do Włoch - PrologPrzed nami kolejna wyprawa samochodowa do Włoch. Czeka nas 14 noclegów we Włoszech, 2 noclegi w Niemczech oraz 2 przeprawy promowe. Wyruszamy za południowym słońcem, głównie...

Clik here to view.

Elba - Co warto zobaczyć, co warto wiedzieć? Praktycznie o wyspie.

Jest to nasz pierwszy wpis z tegorocznej podróży do Włoch, szczegóły opisaliśmy w poprzednim wpisie (kliknij tu), znajdziecie tutaj praktyczne wskazówki dotyczące podróży na Elbę. Systematycznie będą...

Elba - Capoliveri na wzgórzu Monte Calamita

Jadąc na Elbę, nawet przez myśl nam nie przeszło, że zaraz pierwszego dnia rano, przywita nas wiosenny deszcz. W planach był wyjazd do kilku pobliskich plaż, chcieliśmy się trochę zrelaksować po...

Sant'Andrea klejnot Elby

Bajeczna plaża, lśniące wiosenne słońce, cisza i spokój, wypoczynek. Taki cel obraliśmy tego dnia.Do pełni szczęścia wystarczyło pokonać kilkadziesiąt kilometrów samochodem, aby dotrzeć w jeden z...

Włochy, wyspa Elba - Najpiękniejsze plaże cz. I

Wyspa Elba i jej najpiękniejsze plaże, mamy dla Was trzy częściowy wpis. Dzisiaj przedstawiamy pierwszą część,a w niej plaże: La vista, Padulella, Capo Bianco, Biodola, Sansone, Zuccale, Barabarca oraz...

Rothenburg ob der Tauber - podróż do średniowiecza

Wracając z tegorocznych wakacji we Włoszech, postanowiliśmy zatrzymać się na kilka godzin w średniowiecznym, bawarskim miasteczku Rothenburg ob der Tauber. Miasto odwiedzane jest co roku przez tłumy...

Lawendowe pole na Warmii - Nowe Kawkowo k/Olsztyna

Ostatnio na naszym facebooku mogliście przeglądnąć małą galerie krajobrazów warmińskich. Kilka fotografii przedstawiało polanę w lecie, która wyglądem przypominała nieco toskańskie wzgórza. Na Warmii...

Włochy, wyspa Elba - Najpiękniejsze plaże cz. II

Wyspa Elba i jej najpiękniejsze plaże, mamy dla Was trzy częściowy wpis. Dzisiaj przedstawiamy drugą część,a w niej plaże: Paolina, Aqua Vitaletta, Forno, Marciana Marina, Sant'Andrea, Cotoncello,...

Włochy, wyspa Elba - Najpiękniejsze plaże cz. III

Wyspa Elba i jej najpiękniejsze plaże, mamy dla Was trzy częściowy wpis. Dzisiaj przedstawiamy trzecią część,a w niej plaże: Felciao, Lido di Capoliveri, Laconella, Lacona, Naregno, Reale, Seccheto,...

Clik here to view.

Kuchnia włoska - Co zjeść we Włoszech?

Za oknem prawdziwa jesienna aura, deszcz, wiatr, chłód i tak w kółko. W tym roku jesień nie rozpieszcza, pokazuje się nam ze swojej nie najlepszej strony. To wszystko jednak sprzyja wszelkim...

Kolory Toskanii wiosną

Będąc w tym roku w Toskanii, a konkretnie w drodze powrotnej z Elby postanowiliśmy kolejny raz wybrać się w krótka przejażdżkę po malowniczej dolinie Val d'Orcia. Cappella di Vitaleta, Bagno Vignoni,...

Article 0

Zmiany w życiuChcieliśmy Wam wszystkim zakomunikować, że zostaliśmy świeżo upieczonymi rodzicami :)Na początku listopada na świat przyszedł nasz synek Franuś, a tym samym przybyło nam sporo nowych...

Terranera, wyspa Elba - niezwykły staw leżący tuż przy morzu

Mały, płytki staw Laghetto di Terra Nera znajduje się w pobliżu Porto Azurro w południowo wschodniej części Elby. Powstanie stawu w tym miejscu związane jest ściśle z historią górnictwa wyspy. Jego...

Limone sul Garda - Cytrynowa Riwiera

Zanim wybraliśmy się w ubiegłym roku nad największe włoskie jezioro, na myśl o Lombardii przychodził nam głównie Mediolan. Dzisiaj ten region kojarzy się nam przede wszystkim właśnie z zachodnim...

Wyspa Elba - Akwarium w Marina di Campo

Będąc w ubiegłym roku na Elbie, mieliśmy okazję odwiedzić jedną z lokalnych atrakcji jaką jest akwarium w Marina di Campo. Pamiętamy ten dzień doskonale. To pogoda sprawiła, że się tutaj znaleźliśmy....

Niebieski port na Elbie - Porto Azzurro

Kolejny raz wracamy wspomnieniami na Elbę. Do naszych ukochanych Włoch za którymi tęsknimy coraz bardziej. Nie minął nawet rok od ostatniej podróży , a wydaje nam się to wszystko takie odległe. Porto...

Olsztyn, Co robić? Co zobaczyć? Atrakcje, zwiedzanie, lokale

Do Olsztyna przyjechaliśmy ponad 10 lat temu. Jedno z nas za pracą, a drugie na studia. Olsztyn połączył nasze drogi, później ślub, wspólne mieszkanie no i tak już pozostało. Staliśmy się jego częścią....

Seszele - rajskie wakacje

Od dzisiaj na blogu nowa zakładka "Gościnnie", czyli cykl relacji naszych najbliższych i znajomych.Zapraszamy Was na Seszele.Jest sierpień 2011. Spełnia się jedno z moich kolejnych marzeń. Dojeżdżam do...